Można gotować z pasj± a nawet z fantazj± ... na pewno należy gotować zdrowo. Gotowanie to sztuka! Sztuka zapachu, widoku i smaku !
Blog > Komentarze do wpisu

345. Groszek ptysiowy

 składniki:

  • 2 łyżki oleju kokosowego

  • 80 g m±ki bezglutenowej

  • 1 szkl wody

  • 2 jajka

  • 1/2 łyżeczki soli himalajskiej

Wodę, sól, masło  i m±kę mieszamy i zagotowujemy. Studzimy i dodajemy rozmieszane jajka. Przygotowujemy foremkę duż± płask±. Pokrywamy papierem do pieczenia. Nakładamy ciasto do woreczka cukierniczego i wyciskamy małe porcje wielko¶ci grochu na papier. Pieczemy w temp 180 stopni przez 10-15 min.

Podajemy do zup kremów.

DSC_0256

 DSC_0255_600

Ciasto wyci¶nięte z tubki na blaszkę.

DSC_0258_6001

Groszek ptysiowy po upieczeniu

sobota, 25 lutego 2017, futermama

Polecane wpisy

  • Wigilijne menu

      Potrawy wigilijne Barszcz z pasztecikami z pieczarkami Lub z uszkami  (przepis 274) ¦ledĽ na różne sposoby (pod szub±, w sosie ¶mietanowym, w oleju,

  • 350. Gofry bezglutenowe

      Składniki: 2 szkl m±ki bezglutenowej ( ja używam Mehl Fahrine ) 4 jajka 2 szkl mleka ( może byc bez laktozy) 2/3 szkl oleju słonecznikowego szczypta soli

  • 349. Ajerkoniak

    Składniki: 200 ml spirytusu 400 ml mleka skondensowanego niesłodzonego 250 ml mleka 3,2 % 8 żółtek ( najlepiej od kur wolno biegaj±cych, aby żółtka były mocno ż

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:

Danuta Zarzeczna

Utwórz swoj± wizytówkę
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Durszlak.pl





Odszukaj.com - przepisy kulinarne